Sushi og storfint besøk <3

Bilde

Mine sushi «egenskaper» imponerer stadig. I dag var det to nye ting på tallerkenen min. En grønn dert og noen snurringer. Haha. Jeg byttet ut krabben i snurringen med laks da.. men uansett, imponert jeg. Jeg var på Villa med Astrid. Kanskje vi feiret at mamma, Ingela og tante kommer i morgen. Vet ikke, de gjør i alle fall det og jeg gleder meg! Har akkurat vært på butikken og handlet inn litt ekstra til storfint besøk. Kaffe, vin, masse vann; hele 20 liter, frukt, sjokolade og mere til. Heldigvis ble jeg hentet på butikken, om ikke hadde det blitt tungt! Skal ordne det koselig til de kommer i morgen kveld, regner med de er her mellom 22:00 – 24:00. Så det blir bra.

Legg igjen en kommentar

