Feil buss

Bilde

Jeg får ikke lastet opp alle bildene fra i går for nettet er super tregt ! Men i alle fall så tok jeg feil buss til jobb og det merket jeg ikke før jeg ikke kjente meg igjen. Så da gikk jeg av og måtte begynne å gå til jobb gjennom landsbygda. Må innrømme jeg var litt skeptisk da en bror av en fra prosjektet ble truet med pistol mot tinning sist uke for å gi fra seg sekken sin. Og der går jeg med lyst hår og sekken min. Tydelig ikke fra Brasil liksom. Må si jeg tenkte litt på alle hestene, kuene og hundene som løper rundt også. Så jeg tok opp en liten stokk som jeg gikk med i hånda Den var ganske spiss altså, men vet ikke om det hadde hjulpet.Bilde

Haha, må le. Uansett etter jeg hadde gått i en halvtimes tid kom jeg til neste bussholderplass og da kom bussen jeg egentlig skulle tatt. Flaks, den var forsinket med ca. en halvtime (atrasado, ikke viste jeg at det betydde forsinket. Nå vet jeg det)

4 thoughts on “Feil buss

  1. Anonym sier:

    ja vel………………;-)

  2. Christine sier:

    HAHA, søta! Ser de for me der du går mæ sækk og stokk..;)

Legg igjen en kommentar

