Dagens, kanskje ukens gjerning <3

BildeBilde

På tur hjem fra middagen med Astrid gikk jeg innom acai-shappa. Jeg hadde igjen 20 kr etter jeg kjøpte meg middag og hadde akkurat råd til en acai. Da jeg akkurat hadde begynt å spise av den kom det en tynn eldre mann bort til meg og spurte om jeg kunne kjøpe en til han også. Men jeg sa jeg ikke hadde penger, og det var jo sant. Men det hørtes sikkert ikke sant ut tenkte jeg, så jeg sa han kunne få min. Han ble veldig overrasket og glad. Det ble jeg og ❤

3 thoughts on “Dagens, kanskje ukens gjerning <3

  1. Ingela sier:

    Nåå 🙂

Legg igjen en kommentar

