Julegaver <3

Bilde

Sitter faktisk og tenker på julegaver. Når jeg kommer hjem er det 2.desember og jeg har verken startet på den årlige adventskalenderen til mamma og Mads og heller ikke de 34 julegavene jeg skal ordne. Hmmm…Elsker små søte pakker, trenger ikke være så mye, men en liten oppmerksomhet. Så det blir en hektisk tid med flytting og juleforberedelsen når jeg kommer hjem. Adventskalenderen til mamma har sikkert Ingela startet på allerede når jeg kommer hjem. Og kanskje Mads må vente til neste år. Lurer nemelig på om det er min tur i år…<3

2 thoughts on “Julegaver <3

  1. stine sier:

    Du e vertfall den flinkast væninna æ har te å gi en liten oppmerksomhet, når d gjels t mæ å ungan! Æ e så glaaaad i dæ! Å glæ mæ t æ kan gi tebake t dine barn alt d du har gitt mine når den tid kjem:):)

Legg igjen en kommentar

