Bursdagsselskap <3

BildeBilde

En av de ansatte på prosjektet har 6 barn og i dag skal 3 av de feire bursdagen sin like i nærheten av hvor jeg bor. Jeg og Astrid (hun andre som jobber som frivillig) skal dit i halv 6 tiden. Lurer på hvordan de feirer bursdag her. Den minste, Jamily, blir 2 år og får en søt prinsesse t-skjorte med en liten bolero over og en lilla tights, den mellomste Joab, blir kanskje 8 år og får en spider t-skjorte og en kul caps, den største, Jeiza, blir kanskje 10 år og får en svart tighst og en kul t-skjorte. Håper de bli fornøyd og at det faller i smak.

Ellers lever jeg på en liten rosa sky, i går når jeg la meg var det kjølig og godt på rommet, jeg slapp bråket fra vifta og jeg kunne ligge med to laken i natt. Kjempe godt. Og når jeg våknet var det fortsatt overskyet. Temperaturen har gått ned ca. 10 grader og nå er det akkurat passe. Perfekt skolejobbing vær. Skal prøve å bli så godt som ferdig med oppgaven i morgen og søndag! Ellers får dere ha en god start på helgen, her er det forresten helligdag i dag, så fri fra jobb.

Legg igjen en kommentar

