Happy day !

BildeBildeBilde

Okei, ting tar tid. Det er TO ting jeg har savnet veldig siden jeg kom hit for straks 2 måneder siden. Det er ei lampe så jeg kan lese om kvelden og grovt brød. I dag fant jeg begge deler, har kanskje ikke gått inn for å finne det tidligere. Men når har jeg det iallefall. Lampen var søt da. Sjokoladen fikk jeg av mamma og den har ligget i kjøleskapet i snart 3 uker, og er enda ikke tom. Ikke verst. Spiste grovt brød med egg og gastromat i sted, sykt godt! Resten av dagen skal jeg vaske og rydde. Jobb i morgen også, det er familie dag på senteret og jeg gleder meg til å hilse på foreldrene til barna.

2 thoughts on “Happy day !

  1. Sara sier:

    Hjølpe my å bare ha sjokkisn legganj sjø 😀

Legg igjen en kommentar

