Sommertid

Stilte kl. en time frem i går. Så når jeg våknet merket jeg at jeg skulle sovet en time lenger..men jeg stod opp, vi kjørte til jobb. På jobb hadde vi evalueringsmøte med veilederen vår, det gikk bra og nå har jeg endelig litt tanker om hva jeg skal skrive om i praksisoppgaven. Senere på dagen ble det fotstell på barna, og det var så koselig. Og det trengtes på de fleste. Tenker det er godt for de og få litt egentid, det er ikke sikkert det skjer så ofte ellers tenker jeg. Så Det var en fin dag på jobb. Etter jobb har jeg og Luanna vært en tur på kjøpesenteret her, kjøpte sånn stikkontakt»ting» så nå har jeg alltid strøm på pc’n. Vi hadde bare en delt på tre pc’er og det ble litt att og frem i lengden. Så kjøpte jeg meg verdens søteste koseplass som jeg skal ha til jeg kommer til Norge ❤ På veien hjem kjøpte jeg med acai og nå har jeg akkurat skypet med Linn og bursdagsbarnet Rikke, koselig.

BildeBilde

Legg igjen en kommentar

