I’m back and Mads is..on his way home..

BildeBildeBildeBildeBilde

Som dere forstår har Mads vært her i 2 uker nå. I går var siste kvelden og jeg var veldig trist og tenkte at det var leeenge til neste gang jeg så han. Men etter litt fornuftighetstenkning forstod jeg at jeg var heldig som i det hele tatt hadde fått besøk og at neste gang jeg så han var vi i Norge. Så da ble alt bedre. I dag tok vi bussen til flyplassen kl.11, hadde smurt på wraps og tatt med til bussturen på omtrent 2,5 timer. Vi kom på flyplassen i goood tid. Nesten 6 timer før flyet hans kom, men hadde vi skulle tatt en senere buss hadde ikke jeg kunne blitt med. Såå vi ventet der, og Mads fulgte meg til bussen tilbake 17.30 så gikk vi hver vår vei. Snudde oss tre ganger og vinket den siste, så var han ikke der lenger. Litt trist, men jeg begynte ikke å gråte. Fikk bare en stooor klump i halsen. Nå sitter han på flyet og jeg tipper han bytter på og se film og sover, og vips er han hjemme, der han trives aller best ❤ Når jeg skulle ta bussen tilbake til Taubate hadde jeg tatt med meg et brev som kom i posten for en UKE siden. Jeg hadde spart det til Mads skulle dra så jeg hadde noe og glede meg til, og da kom tårene. Ble litt rørt over det fine brevet alle hjemme hadde bidratt med. Og Oldemor hadde skrevet at hun savner meg, da ble jeg glad ❤ Savner alle hjemme. Men nå er det full fokus på praksis og skolearbeid noen uker før nytt besøk! Håper bloggen er grei og følge med på, gi gjerne tilbakemelding ! 🙂

 

Der er forresten adressen min……..tar lang tid og sende, men jeg skal enda være her i 5 uker…… Bare en opplysning.

6 thoughts on “I’m back and Mads is..on his way home..

  1. Ingvild vaula sier:

    Æ ty de e kjæmpearti sjølsagt……. Spesielt fint å sjå bilda :-).

  2. Sara sier:

    Oldemor ❤

  3. sara sier:

    søta! macus: kåss språk skriv ho ho egentle :p

Legg igjen en kommentar

