Dagens måltid

Det var veldig varmt på jobb i dag og jeg kunne ikke vente med å komme hjem til Mads. Han hadde startet tilberedningen av middagen da jeg kom. Et måltid som lignet et vi kunne laget hjemme. Manglet bare den saftige biffen og peppersausen. Men det var supergodt likevel, og jeg var såååå sulten! Dette er noe av det jeg gleder meg mest til å komme hjem til. Lage mat med kjæresten min også spise den, og ikke alene. Jeg gruer meg til Mads drar, men desto fortere kommer det besøk igjen, også skal jeg hjem. Har det fint her altså, men jeg må innrømme jeg lengter hjem av og til. Faktisk gleder jeg meg til vinter og snø og jul. Jeg drømmer om jula ! Det skal bli såååå koselige! Nå skal vi ute og spise acai straks. Jeg kommer til å savne acai, sol og varme også..

Legg igjen en kommentar

