Alene på restaurant..

BildeBildeBilde

Trodde ikke jeg kom til å sette meg ned alene på en restaurant og spise, men nå har jeg gjort det og. Fikk godt brød med hvitløksmør. Klarte også forklare hva jeg ville ha på mitt portugisisk/engelske språk! Kjempe godt, som du ser klarte jeg ikke vente før jeg tok bildet. Hva tenker du når du ser folk sitter alene og spiser på slike offentlige plasser? Nå skal jeg bare «shine» leiligheten litt til Mads kommer i morgen også ut og kjøpe med acai ❤

Legg igjen en kommentar

