Et lite spa…

BildeBilde

I dag hadde Luanna bestilt time til meg hos frisøren for at jeg skulle stripe og klippe håret, og samtidig skulle jeg få manikyr og pedikyr. I mellom der fant jeg ut at jeg ønsket å nappe og forme brynene mine. Alt denne ble ca. 900 kr. Det var ganske greit å sitte der og alt ble gjort på en gang. Den eneste utfordringen er å gjør seg forstått. Jeg ønsket lyse striper (helt vanlig bleking kaller vi det i Norge). For at de ikke skulle bli gule, sa jeg at jeg ønsket hvite. Hun lurte på om jeg skulle ta avfarging av håret og sånn, nei nei nei sa jeg.. så fikk jeg se et bilde av ei meg masse spill i håret og med en kald tone, så jeg sa det var fint. Jeg fikk grå striper i håret, det ble jo ganske fint, men de var ikke lyse og hvite.. Jeg tror jeg må gå å få tatt noen i løpet av de neste dagene. Også var det klippen, det ble ganske kort, for hun missforstod da jeg prøvde å si at jeg ville klippe opp håret litt. Så istedenfor klipte hun håret mitt på nytt. Så det ble litt kortere enn jeg hadde ønsket, men det vokser jo ut igjen. Om et års tid (håret mitt vokser såååå sakte). Nei, men det ble fint! Da brynene ble ordnet lå jeg på en massasje benk, og det var bare fantastisk bra. Hun klipte de litt, det var litt uvant, men de vokser jo også ut igjen. Ble nok fint det også – så alt i alt er jeg fornøyd ! Ganske billig for alt jeg gjorde og de var veldig hyggelige!

2 thoughts on “Et lite spa…

  1. Ingvild vaula sier:

    Alt i ett me andre ord……. Vart helt sikkert fint men bare uvant tænke æ 😉

Legg igjen en kommentar

