My sister <3

Bilde              Lillesøsteren min, du er verdens beste lillesøster. Du er veldig omsorgsfull og snill med meg, det har du alltid vært. Du hører bestandig på når jeg snakker og gråter med meg når jeg gråter. Du er ærlig, men ikke frekk. Du får veldig lett dårlig samvittighet. Det liker jeg ikke, så det må du slutte med vennen! Vi kan være veldig rare når vi er sammen og det er bare med deg jeg er sånn, du skjønner hva jeg mener. Selv om jeg har hvitt hår og du har brunt, ser man på bilde at vi faktisk ligner ❤ Jeg gleder meg utrolig mye til du kommer på besøk til Brasil, da skal vi kjøpe oss acai og koooose oss masse på stranda. Lillesøsteren min er verdens beste og jeg er så utrolig glad i deg! Vit alltid at jeg er her for deg og at jeg er storesøsteren du alltid kan snakke med! Jeg er sikker på at vi to bestandig vil være barnslige ilag ❤ og at vi aldri vil bli to kjedelige voksne. Selv om du nå er en liten fjortiss som er litt opptatt med ditt og jeg er den jeg er og opptatt av mitt, vet jeg at vi alltid vil være bestevenner og søstre på sikt!

3 thoughts on “My sister <3

  1. Ila sier:

    Ohh, jorun, det røre at du skriv så fint ❤ det e så sant det du skriv, det varme ❤ æ grein ætte to linja æ, å det vabså fint skrevve alt sammen ! Æ glæde mæ sykt t å kom ned no, det bli bare herli ! Ælske dæ, verdens beste ❤

  2. Ingvild vaula sier:

Legg igjen en kommentar

