Dag 26

BildeBildeBilde                    Vi har nå hatt litt engelsk undervisning med 3 av klassene på senteret. Er litt vanskelig når man ikke snakker portugisisk og de ikke snakker engelsk, men det ble nå en slags time. Idag skulle vi også ha engelsk med 7.klasse, men ting er ikke helt på plass, så det er feil i timeplanen vår. Skal se nærmere på det i morgen. Uansett koselig å få gjort noe som de har nytte av, og vi også! Genseren på bilde kjøpte jeg faktisk av en av de som jobber på senteret idag, trodde jeg skulle tisse på meg for det var så kaldt uten ordentlige klær idag. Så jeg fikk låne denne, så kjøpte jeg den for 150 kr ❤ Glad ❤

Legg igjen en kommentar

