13 grader og overskyet..

Bilde                  Her bor vi, og sekken er med meg hver dag. Jeg er nok som en liten turist, tror det syns. Når jeg drar på jobb og når jeg handler er sekken med. Har ikke sett noen andre her med sekk når de handler. Og hver gang jeg er på butikken begynner de som jobber der og pakke varene mine. Så prøver jeg å forklare at jeg har sekk. Så slutter de og pakke. Også kommer noen andre og pakker fordi de tror at de andre bare står å se på uten å pakke varene mine. Haha. Det er like komisk hver gang, men de er hjelpsomme da. Bilde                 Idag har vært den kaldeste dagen. 13 grader, overskyet og litt regn og en del vind. Det har egentlig vært veldig kaldt fordi jeg pakket ikke akkurat varme klær i mine to kofferter på nærmere 45 kg til sammen. Tenkte ikke det skulle bli så kaldt. Men ser på værmeldingen at fra og med i morgen titter sola frem og temperaturen stiger sakte, men sikkert til 30 grader neste mandag! Jeg som klaget for at det var så varmt, det er faktisk best når det er varmt. Bilde                  Må nok ta fatt på lesingen igjen. Denne boka tar aldri slutt….

4 thoughts on “13 grader og overskyet..

  1. Ingvild vaula sier:

    Kjæm strax nye bøker så du må stå på me læsinga jenta mi ❤

  2. tante pose sier:

    Her blir d kaldere for hver uke vettu. nyt hver en varmegrad

Legg igjen en kommentar

