«Fredagskos», tannpuss og trøtt..

Bilde            Denne pizzaen ser bedre ut enn den var. Jeg er sååå sjalu på alle som poster kjærestekveld på facebook. Smågodt, god mat, pepsi max, film og kjæresten min er alt jeg ønsker meg på slike kvelder. Heldigvis skal jeg ikke være her for alltid, så det blir vel min tur også. Men jeg savner akkurat det virkelig, selv om jeg trives og har det bra her også.Bilde            God, ferdig oppskjært ananas ❤

Bilde

Fikk en snapchat av Hanne i 4 tiden norsk tid, om at hun sovnet straks. Haha, det var hyggelig og jeg sendte dette bilde tilbake.

Bilde

Har akkurat stått opp og kl. er 09.30 her. Har sovet så godt inatt fordi det har vært kjølig ute. Det er herlig, gleder meg mest til akkurat det når jeg kommer tilbake til Norge. Pakke meg inn i dyna og varme meg til Mads. Her er det for varmt til å ligge med noen ting de fleste nettene og man blir klam og ekkel.

Legg igjen en kommentar

