Dag 17

Bilde            Dagen startet med noen minuttet på skype med verdens beste søskenbarn, Sara. Var kjempe koselig og se og snakke med henne igjen ! Ble et lite «fødselsmerke» i panna pga. litt dårlig kvalitet..men søt likevel. Og jeg har nettopp våknet ser dere, morgenfjeset mitt.

Bilde                   To sukkerklomper på jobb. De samler på insekter, store maur og av og til edderkopper. Jeg som er livredd for edderkopper, smiler og sier neitakk. De er veldig snille og respekterer det. Det er nesten så de kan hjelpe meg og bli kvitt edderkopp»skrekken», for de er så forsiktige og rolige. I natt måtte jeg faktisk ta en edderkopp på rommet. Jeg våknet av noe på armen min, også plutselig ville jeg se om det var noe..og joda. Det var en tjukk liten brun krabat. Fiii. Men må man så må man. Ble faktisk litt stolt etterpå.Bilde                 Jeg er heeeelt sikker på at dette er den varmeste dagen i livet mitt. Uten muligheter for avkjøling trodde jeg at jeg skulle besvime på jobb idag. Det er så varmt at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg. 37 grader i skyggen! Vi har heller ikke aircondition så det var veldig varmt og legge seg igår kveld. Men snille gode Luanna har vært og kjøpt vifte til meg idag, så jeg er såå glad. Gleder meg til en tur til stranda i nærmeste fremtid. Det tar 2 timer og kjøre dit, men på fredager er det sånn kø at det kanskje tar 5 timer. Så vi får se når det blir. Gleder meg stort uansett!

4 thoughts on “Dag 17

  1. Ingvild vaula sier:

    Bli nå varmesjokk for ei som kjæm fra nord for dovre ja veintle 😉 men morgenpraten me sara ha sikkert gjort dagen topp uansett ❤

  2. Sara sier:

    Jorunmiii<3

Legg igjen en kommentar

