Gammelgrønn <3 love it

Bilde                   På jobb i går spurte jeg så pent om jeg kunne få kjøpe denne koppen. De bare lo av meg og trodde det var en spøk. Til slutt forstod de at jeg elsket gamle grønne ting og fant frem enda mer. Da jeg spurte hvor mye penger de skulle ha lo de enda mer. Til slutt sa jeg at jeg hadde tatt «7 cola» fra kjøleskapet og betalte derfor 10 real (30kr) for alt det fine.

1 cola koster 4,50 kr….

Bilde                   Jeg ble kjempe glad og gleder meg til og ta det med til Norge. Skal flytte inn sammen med kjæresten min i desember og stilen jeg skal ha er sånn ca. alt hvitt og litt grønt. Har en del gamle skatter fra Oldemor og Oldefar. De hadde masse av denne grønnfargen i huset sitt, det er derfor jeg liker den så godt ❤

4 thoughts on “Gammelgrønn <3 love it

  1. Sara sier:

    Kjempefin blogg Jorun!! Ska følg me på den her 🙂 bestemor å bestefar va her me innfløttargave ått åss igår (kjela), da spor dæm ætte d å sa e skolj hels vess e snakka me d 😉

Legg igjen en kommentar

